Van Leer Direct Response

Direct mail en nieuwsbrieven

  • Voor werving en donateurs behoud.
  • Specifiek in te zetten per segment.
  • Nuttig voor selectieve doelgroepen.

Direct mail is niet voor niets nog steeds de meest toegepaste vorm van direct marketing. Een goed gevulde database met relaties vormt de basis. Upgrading is een volgende stap. Nieuwsbrieven zijn heel belangrijk voor behoud van donateurs: zij versterken de band en bevorderen trouw. Direct mail kan ook goede diensten bewijzen voor werving van nieuwe donateurs, mits een onderscheidende concept is gebruikt en de juiste doelgroep wordt aangeschreven. Direct mail is vaak een goede opstap om nieuwe donateurs te vinden binnen een totaalaanpak waarbij diverse upgradingstechnieken deze nieuwe donateurs tot vaste relaties laten ontwikkelen.

Direct mail is van groot belang om de achterban regelmatig op de hoogte te houden van de resultaten die bereikt zijn. Nieuwsbrieven spelen daarbij een belangrijke rol, ook interactieve dvd's en E-zines zijn interessante mogelijkheden. Van Leer Direct Response werkt samen met ervaren partners die een uitgebreide staat van dienst hebben in de ontwikkeling en de productie van relatiemedia voor diverse 'goede doelen'.

Van Leer Direct Response Tel:  0345 - 599 955 Mobiel:  06 553 22 110 ABN AMRO rek. nr. 45 55 62 717
Geer 56, 4242 JT Nieuwland Fax: 0345 - 599 148 Email: vanleer@drtv.nl K.v.K. Tiel nr. 33 24 5616